Je netwerk wordt een fanclub als je dit goed doet. Welke evenementen je ook hebt, het moet van de bovenste plank zijn. U moet geen kosten sparen, want dit zal zijn hoe u wordt herinnerd (of hoe u niet wordt herinnerd). Mensen zullen een hoger of slechter gevoel over je hebben op basis van hoe je ze tijdens dit evenement hebt laten voelen. Plan het uit en schat de kosten hoog in, en zoek dan sponsors om ervoor te betalen. U hoeft er geen cent in te steken, uw bijdrage is uw tijd die nodig was om elk detail van het evenement te organiseren en te plannen. Verzamel de sponsorvergoeding voordat u zich ergens toe verbindt. Zorg ervoor dat u ze waar voor hun geld geeft met een programmagids, een weergegeven banner of een andere soort vermelding van hun naam en diensten. Wees hier voorzichtig, als u iemand belooft dat hij of zij op uw evenement kan laten zien of presenteren, dat is alles wat u kunt doen – u kunt hen niet beloven dat uw klanten ze voor diensten zullen gebruiken, aangezien dat in veel staten onethisch en illegaal is. Neem contact op met uw makelaar als u vragen heeft over wat u wel en niet kunt doen met betrekking tot ‘trades’ en ‘marketing’.